Dag 2: Verbania

17 mei 2016 - Verbania, Italië

Vandaag heerlijk bij het zwembad gelegen met uitzicht op het meer. Een tikje te lang zelfs, want we zijn allebei zo rood als een kreeft. Oeps!

Strandje voor hotel Zust

's avonds naar het stadje gelopen en bij een restaurant dat er zo gezellig uit zag dat het net uit de Efteling leek te komen heerlijk gegeten. De kaart was er alleen in het Italiaans en de ober sprak ook geen Engels dus we wisten niet helemaal zeker wat we gingen krijgen maar het was heerlijk (Risotto en een Entrecote, de lekkerste die ik ooit gehad heb!). Heerlijke wijn ook. Dus... restaurant Osteria del Castello is een aanrader!

Onno bij Osteria del Castello     Andrea bij Osteria del Castello

We zijn nog even bij een ijssalon langsgeweest voor een ijsje als toetje. Bij het hotel hadden ze gezegd dat als we lopend naar het centrum zouden gaan we het beste nog  voor het echt donker terug kunnen gaan omdat er in de smalle straatjes geen verlichting is en het dan "een beetje donker" kan zijn. De zon is al een tijdje onder en we zijn al aan het terug lopen maar het is zo mooi dat we toch paar keer stoppen om nog een foto te maken. Gelukkig het is helder en bijna volle maan dus valt de weg terug wel mee.

Boulevard van Verbania