Dag 11: Naar huis

22 november 2022 - Helmond, Nederland

Heerlijk geslapen, we worden pas iets voor 9 uur wakker! Het ontbijt (in het restaurant dat bij het hotel hoort, maar er tegenover zit) is uitmuntend. Heel veel keuze, stuk of 6 verschillende soorten yoghurt en musli bijvoorbeeld, bij de gekookte eitjes keuze uit 4 of 8 minuten gekookt, alles vers en lekkere koffie. Ik wil met dit hotel trouwen! We ontbijten uitgebreid, doen rustig aan en zitten pas rond half 12 in de auto op weg naar huis. Nog iets van 550km en 6 uur, toch blij dat we gisteren al zijn gaan rijden! De reis verloopt voorspoedig tot 80km voor we thuis zijn, daar rijden we alsnog een flinke file in vanwege een ongeluk. Om 18:45 zijn we weer thuis, heel wat ervaringen rijker. En, zijn er al conclusies te trekken? Jazeker, maar dat bewaren we voor een ander verhaal… 🤗

Het verschil tussen een koffie in Duitsland en in Italië

1. Corine:
    22 november 2022
    Heerlijk wat een relaxte goedemorgen met een veel keuze aan het ontbijt. Vooral dat keuze eitje doet het 'm. 4 minuten voor mij en doe maar 8 voor Adrie. Thank you 😉
    Zo bagger ook wanneer je denkt, dat gaat vlot die rit en dan alsnog een file in denderen.
    In ieder geval goed en veilig thuisgekomen.

Gaan jullie maar eens fijn uitpluizen wat voor jullie interessant is. Veel succes daarmee. Zal vast duidelijk worden allemaal. Ik zie het vervolg verhaal hierop morgenochtend om 9 uur met plezier in mijn mailbox arriveren 🤣

Fijne avond en welterusten voor straks 😘
  2. Onno En Andrea:
    Morgenochtend?? 😱😰😂
  3. Corine:
    22 november 2022
    Allé vooruit slaap eerst maar uit, dan is morgenmiddag ook goed hoor 🤣