Dag 15: Van San Clemente naar hotel Casino di Caccia in Custoza

15 september 2021 - Custoza, Italië

We hebben een fantastische tijd bij La Pescaccia gehad. We hebben het erg naar onze zin gehad en hebben niet zo veel zin om afscheid te nemen. We zijn al twee dagen langer gebleven dan we in eerste instantie hadden gepland en we hebben met Johan en Simone in Custoza in de buurt van de Gardameer afgesproken om onze vakanties daar samen af te sluiten. Dus we verlaten met een traan in onze ogen dit mooie en gezellige vakantiepark. We komen zeker nog eens terug!

De weg naar Custoza verloopt spoedig en na een snelle “broodje/café macchiato/tanken” stop komen we iets na 2 uur aan bij Casino di Caccia. We hebben een Suite geboekt. Deze kamer zit op de tweede verdieping helemaal aan het einde van de gang. En er is geen lift. We hebben twee (zware) koffers en tig tassen die we via twee trappen en 100 af en op stapjes heen moeten dragen. Pfff.  Als alles omhoog is gedragen doen we eerst een verfrissende plons in het zwembad.

Het is vandaag hier ook nog rond de 30 graden dus we gaan niks anders doen dan nog meer relaxen.

Oprit

Het hotel ligt overigens tussen de heuvels en wijngaarden met een hele mooie romantische oprit. We moeten wel even schakelen; we komen uit een luxe moderne bungalow, en Casino di Caccia is een oud landhuis. Van buiten klassiek Italiaans chique en heel mooi aangelegd, maar van binnen ook oud. Dat heeft zijn charme, maar geen WiFi (die doet het niet echt) en ook nauwelijks telefoonbereik (dus geen internet op de telefoons), geen koffie op de kamer, krakende houten vloeren, honderdduizend dingetjes en frutsels in de kamer, in eerste instantie niemand die Engels spreekt; het duurt even voor we deze plek waarderen. Maar na een tijdje ben je om en zie je hoe mooi en charmant dit is.

Suite bij Casino di Caccia

Johan en Simone arriveren rond half 6. We eten vanavond heerlijk en samen in het restaurant van het hotel.

1. Suzanne Willems:
    15 september 2021
    Geniet er nog van en een veilige terugreis
  2. Corine:
    15 september 2021
    Idd een hele mooie laan. Vet pret 2 de verdieping 🙈 Beloning , heerlijk zwemmen en restaurant bij huis 😉 Geniet en heb het fijn samen 😘😘
  3. Van gemert:
    15 september 2021
    jullie zijn een heel jong stel en kunnen alles aan nog heelveel plezier je Mam moet morgen om eenuur in het ziekenhuis zijn voor cardio versie