Dag 20: Op weg naar huis deel 2

27 augustus 2022 - Helmond, Nederland

Uitgecheckt bij Het Gekke Slaapplekje 3 en dan het tweede stuk verder naar huis rijden. Van Scheklingen naar Stiphout is iets van 6,5 uur dus weinig tijd om te lummelen. We zijn nog wel even op het dakterras van het hotel gaan kijken. De lift wou er niet naar toe met ons pasje (die moet je voor een reader houden voordat je een verdieping kiest, maar de 4e verdieping pakt niet), een schoonmaakster ziet ons klungelen en gebruikt haar pasje maar begrijpt niet helemaal waarom we naar de 4e willen. En dan komt natuurlijk omdat het dakterras al gesloten is. Bij de balie horen (van de eigenaresse van het hotel?) dat ze het gisteren gesloten hebben omdat de regen er aan kwam (en ze 1,5 uur nodig hebben om alles naar binnen te brengen). Op de site stond dat ze het per 29 augustus gesloten hadden, zal wel een typefoutje geweest zijn dan. Afijn, niets te zien, in de auto en rijden.

Het is druk, een paar keer file waarvan 1x erg lang: 30 minuten vertraging bij Pforzheim (Voorbij Stuttgart). Lunch is een Cappuccino en een croissant en karren maar weer. Hier en daar nog file en dan zijn we rond half 6 weer thuis.

Lunch

Om de vakantie goed af te sluiten zijn we samen met vrienden lekker uit eten geweest. Helemaal in Best. Na 7 uur rijden nog extra 1 uur in de auto zitten.😆

Hiermee komt onze verhaaltjes voor deze vakantie tot een einde.

Ciao e fino alla prossima volta!
Onno & Andrea

1. Corine:
    28 augustus 2022
    Weer veilig thuis gekomen. Helaas verhaaltjes lezen voorbij. Het was weer gezellig om met jullie mee te reizen. Fijne zondag en tot de volgende keer. Liefs van ons 😘😘