Dag 8: Riva del Garda naar het altijd gezellige Helmond

20 oktober 2018 - Helmond, Nederland

Helaas, het zit er weer op. Ontbijten, uitchecken en op weg. Omdat Onno ziek is gaat het niet zo heel snel; rond half 11 vertrekken we uit Riva del Garda.

Italië: Vraag je 2 koffie om mee te nemen krijg je dit 🤣

De kortste route vanuit het Gardameer is door Oostenrijk, dus hoppa, nog maar een vignet kopen (op de heenweg hadden we er al 1 voor Zwitserland gekocht). In Oostenrijk verlaten we na een tijdje de snelweg en rijden door de Fernpas.

Fotostop ergens voor de Fernpas in Oostenrijk

Het is prachtig zonnig weer; een hele mooie route. In Oostenrijk moet er nog een Apfelstrüdel gegeten worden natuurlijk en als we de parkeerplaats van een restaurant met mooi uitzicht opdraaien realiseren we ons dat we dit een paar jaar terug ook al eens gedaan hebben: exact dezelfde route en gestopt bij hetzelfde restaurant voor die Apfelstrüdel 😆

Apfelstrudelplekje

Voor de rest rijden rijden rijden maar. Even eten bij de Mac en weer door. Iets voor half 11 zijn we thuis.

Dank u voor het lezen weer en tot de volgende keer!

Ciao!

1. Corine:
    20 oktober 2018
    Wat vervelend dat je ziek bent Onno. Dat is voor een lange rit rijden niet fijn. Hopelijk knap je snel goed op. Andrea jij wat meer gereden misschien 🤔 heb ik daar een twijfel in mijn hersenen 😉 Dat op een zelfde plek uitkomen komt me wel enigszins bekend voor. Altijd even een leuk moment. Voor nu hartstikke bedankt voor jullie verhaaltjes van jullie belevenissen en rust lekker uit van de rit. Morgen wasmachine aan en auto door de wasstraat 😂 Liefs van ons 😘
  2. Onno En Andrea:
    21 oktober 2018
    Klopt, Corine. Andrea heeft het grootste stuk gereden. Gelukkig helemaal geen file gehad.