Dag 13: Villaggio La Pescaccia in Sant'Andrea in Casale

28 mei 2016 - Sant'Andrea In Casale, Italië

Vandaag dus ook bij het zwembad gebleven. Na het ontbijt eerst even met de auto  naar het dorp geweest om wat broodjes, water en wijn te halen voor de lunch en daarna heerlijk geluierd.

Zwembad bij Villaggio La Pescaccia

's Avonds het dorp ingelopen, nu wel het goede restaurant gevonden (een heel stuk netter dan die van eergisteren), maar ook hier: geen kaart! De dame begint een hele reeks gerechten op te dreunen, met variaties (pomodori, bolognese) zodat je na het 4e gerecht al niet meer weet wat het eerste was en of ze al bij de primi of secondi is. Handig! Wonder boven wonder krijgen we toch wel wat we wilden en het is okay maar ook weer niet super. En eergisteren aten we met zijn tweeën voor €20,- nu voor €50,- Wel weer gratis taartjes toe, maar die krijgen we niet op!

Onze bungalow

1. Corine:
    28 mei 2016
    Leuk te lezen dat jullie water bij de wijn alvorens het brood aan te breken
    Wel wat stilletjes nog bij het zwembad. Te koud voor jullie?
    Vandaag hier even wat rond getourd. Ongelooflijk hoe stil alles nog is aan het balatonmeer aan de zuid kant. Vanaf balatonberény naar west en noord leeft het al volop. Genieten jullie nog maar lekker. Liefs van ons xx
  2. Andrea:
    28 mei 2016
    We zijn wel d'r in geweest. Was wel een beetje koud. Het is hier nog rustig. Volgende week donderdag is een nationale feestdag. Dan wordt het druk.
  3. Corine:
    Balatonmeer is ook nog koud hoor :) Erg leuk om jullie te volgen. Xx