Dag 7: Here comes the sun

19 oktober 2018 - Riva del Garda, Italië

Vandaag de laatste dag en het gaat eindelijk echt zonnig worden; Yahoo!
's Ochtends willen we nog even naar een burcht op een berg wandelen. Net te ver om vanaf het hotel te lopen, dus we pakken de auto om naar de voet van de berg te gaan. Daar kunnen we echter geen parkeerplek vinden en hebben ook geen idee hoe we bij die burcht komen. Dan maar even doorrijden: daar is een bergmeer (Lago di Ledro). Ook goed! Het is er mooi en het is een archeologische site vanwege paalwoningen uit de bronstijd die daar in 1929 ontdekt zijn.

Huisjes bij Lago di Ledro.

Maar het zonnetje schijnt ondertussen echt dus we gaan snel terug naar het hotel om daar lekker te zonnen. Aan het eind van de middag nog even de spa in, maar weinig spannende avonturen te vertellen verder.

Laatste keer de zon achter de berg zien verdwijnen bij ons hotel.

’s Avonds de stad weer in om te eten. We gaan naar hetzelfde restaurant waar we maandag ook gegeten hebben. Ook nu weer lekker gegeten; onze laatste Italiaanse avond en we genieten met carpaccio, een caprese salade, pasta met garnalen, bistecca, tiramisu en koffie met ramazotti (een kruiden likeur) na. En nog een limoncello en grappa als digestief. Ben benieuwd of de weegschaal nog een beetje lief is als we terug zijn.  Morgen op tijd op en in 1x terug naar huis en Droppie!

1. Corine:
    19 oktober 2018
    Oei het lijkt erop dat het weer in Nederland en Hongarije beter was. Maar ja zijn de lokaties en uitzichten dan net zo mooi ? Gaat erom of dat jullie hebben genoten en als dat zo is.......duidelijk geslaagd . Heerlijk even samen weg is veel waard toch. Dus maak van de terug reis ook een geniet dag want voordat je het weet zit je weer in een agenda ritme. Geniet morgen en haast niet zo. Beetje de rem erop af en toe. Zondag thuis is ook goed 😉 Andrea dan de was maar een dag later in de machine en Onno de auto kan ook een dag later door de wasstraat 😉. Hou de vakantie nog 1 dag langer vast.
    Weer genoten van jullie verhaaltjes. Goede veilige reis terug. Op tijd op de rem 😉 Slaap lekker en tot de volgende xx 😘