Dag 6: Eindelijk een beetje zon!

18 oktober 2018 - Riva del Garda, Italië

Vandaag zou het zonnetje schijnen dus wij gaan lekker met een boekje in de zon liggen. Althans, dat was het plan. Het is in de ochtend nog fris en de zon schijnt maar waterig, dus we maken eerst een wandelingetje langs het meer.

Gardameer tussen Riva del Garda en Torbole

Na 13:00 breekt de bewolking wat en wagen we het erop. Het blijkt best lekker. De 2 buitenzwembaden zijn eigenlijk gesloten, dus in eerste instantie zijn wij de enigen (die de bordjes negeren).

Lekker rustig, niemand bij het zwembad:

Ander buitenbad. Helemaal voor ons alleen!

Wat later krijgen we gezelschap. Daar gaat de rust:

Oh nee. Toch niet voor ons alleen. 😆

Tot een uur of 5 is het prima uit te houden, daarna wordt het wat fris.

’s Avonds Riva del Garda in waar we lekker eten op een pleintje bij een mooie kerk. Gezellig restaurantje met leuke bediening. Andrea heeft Risotto en vis uit het meer, Onno meloen met Parmaham en een lekker stukje vlees.