Dag 8: Verhuizen naar andere kamer

15 augustus 2022 - Torri del Benaco, Italië

Vandaag gaan we van de kamer waar we tot nu toe verbleven voor 2 dagen naar een grotere die een stukje hoger ligt. We zouden vanaf 10:00 gebeld kunnen worden dat die kamer klaar is. Rond 12:15 nog niets, dus toch maar eens naar de receptie om aan te geven dat wij er klaar voor zijn hoor! Ze gaan even bellen en yes yes, ‘ze room is ready.’ Spulletjes verhuizen en die nieuwe kamer is inderdaad wel een stuk groter zeg. Hij heeft een bovenverdieping, een mooi balkon met eigen ligstoelen, brede glazen schuifpui, hmmm, prima!

Grote balkon met uitzicht

Aangezien we nog even op dit resort blijven gaan we maar weer boodschappen doen. Bij de Famila laden we ons karretje weer tot de nok vol. Grappig: ze hebben er 2 stellingen met spulletje voor Nederlanders: pindakaas, hagelslag, appelmoes, Remia sauzen, etc. 😂.

Stukje Nederland in Italië

Tegen de tijd dat we terug zijn, de auto weer in een parkeervakje gewurmd hebben en de boodschappen opgeruimd is het al 16:00. Lunch tijd! De rest van de middag spenderen we op ons balkon, met nog wat mooier uitzicht op het meer dan bij het vorige appartement.

‘s Avonds gaan we aan de BBQ (met zo’n wegwerp ding). Gaat helemaal goed, alles gezellig gemaakt en we zitten net aan de 1e hamburger als het begint te regenen. 😖 Snel de tafel met de spulletjes naar binnen en het BBQ’tje schuiven we onder een parasol om het laatste stukje vlees af te bakken.

Het diner is verplaatst 😂

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Corine:
    16 augustus 2022
    Wat heerlijk hé in dat winkeltje voel je jezelf helemaal thuis 🤣
    Jammer van de bui, maar toch lekker gegeten. Hele fijne dag vandaag 😘