Dag 6: Relaxen bij ons huisje in Aosta / Quart

22 mei 2024 - Quart, Italië

Na het ontbijt eerst maar weer eens een Alfa garage opgezocht (hey, dag 6 en de derde keer dat we in een garage zijn! 😳). Gelukkig is er een niet ver; 6km van ons hotel. Even zoeken waar de werkplaats is en gelukkig willen ze ook hier de auto tussen de bedrijven door even uitlezen. Conclusie: er is iets mis met het turbo systeem, maar dat kan alles zijn van en loszittend klemmetje of scheurtje in een slang tot de turbo zelf die kapot is. Ergens in juni hebben ze wel tijd om dat te onderzoeken 🤣.  Desalniettemin, weer prima service: zonder afspraak binnengevallen en gratis geholpen. Ze hebben de storingen weer gereset, we nemen aan dat we Nederland wel gaan halen.

Kijk, een Alfa garage. Daar komen we anders nooit!

Op de terugweg bij een supermarkt even broodjes gehaald. Vandaag relaxen we bij het huisje, waar het in de zon prima toeven is. We hebben alleen een klein gevecht met de maairobot die rondrijdt op het grasveld waar wij in de zon willen zitten.

‘s Avonds eten we pizza in een herberg in een klein dorpje naast het onze. Geen fancy gedoe, lekker tussen de locals.

Restaurant / herberg Cavallo Bianco

1. Van gemert:
    22 mei 2024
    Hoop dat alles goed met de auto en dat jullie goed thuis komen
  2. Onno En Andrea:
    22 mei 2024
    Andrea blijft uit de buurt van het stuur. Onno rijdt. Dan moet het goed komen. 🤣
  3. Corine:
    23 mei 2024
    Nou zeg wat een gedoe met de auto. Fijn dat er naar gekeken is, maar je schiet er niet echt iets mee op. Hopelijk geen geduvel en geen garage bezoeken meer. Fijne dag vandaag xx

Jouw reactie