De laatste dag🥲

19 mei 2023 - Sorgun, Turkije

We hebben afgelopen dagen van het (min of meer) mooi weer genoten. Het begon een paar dagen geleden al flink te waaien en voor gisteren was er minder weer voorspeld (veel wind en max. 23 graden) en dat klopte ook, helaas. We gingen als diehard’s op het strand liggen, maar daar was het toch net te koud voor. Omdat de wind hard en koud was, zijn we naar het hoger en tussen de bomen gelegen adult’s only zwembad gegaan.

Op onze eerste vakantie naar Turkije, zijn we naar resort Turquoise geweest. Dat ligt naast onze huidige verblijf. We zijn er nu via het strand naar toe gewandeld en hebben ook een klein rondje over dat resort gelopen.🤫 In onze herinnering was het mooier, het haalt het in ieder geval niet bij Ali Bey!

Het is overigens de afgelopen dagen veel drukker is geworden op het resort. Een leeg bedje bij het zwembad of een tafel bij het ontbijt of diner vinden is stukje lastiger geworden.

Vandaag de laatste dag hier bij Resort Ali Bey.

Om 10.30 online ingecheckt voor de terugvlucht. We moesten de transfer ook zelf  bevestigen. We worden morgen om 6.35 opgehaald.😩

Naar de receptie gelopen en gevraagd of wij en onze koffers opgehaald konden worden morgenvroeg. Ook gevraagd of we wat ontbijt konden krijgen, het hoofdrestaurant gaat pas om 7 uur open. Gelukkig is de keuken de hele nacht open, zo we kunnen zeker iets eten voor vertrek.

Ingang van het resort

Daarna snel naar het strand toe. We nemen de shuttlebus, dat is een stuk sneller.😉 Er ligt veel troep op het strand. Zou dit allemaal door de wind van gisteren aangespoeld zijn? 😯 Het personeel is al bezig met opruimen.

Uitzicht vanaf lunch plekje

Tot 16.00 best goed weer. Daarna wordt het zwaar bewolkt. Het trekt niet meer open en wordt koud. Nog een laatste drankje op het strand drinken en om 17.15 naar het terrasje voor een warm drankje (en een paar makarons voor Andrea 😋). Om 17.30 begint het te regenen. Gelukkig maar paar druppels.

Macrons

Na het avondeten gaan we op tijd terug om de koffer te pakken en zetten de wekker voor 04:45 🥱.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Corine:
    19 mei 2023
    Jammer dat het weer niet helemaal optimaal was. Maar jullie hebben kunnen relaxen en genieten. Morgenochtend vroeg of zal ik zeggen midden in de nacht bed uit en klaarmaken voor de terugreis. Hopelijk komen jullie uitgerust thuis. Heb een goede veilge reis en wel thuis 😘
  2. Suzanne Willems:
    20 mei 2023