En door met relaxen

15 mei 2023 - Sorgun, Turkije

Wat zullen we vandaag eens doen?🤔

We liepen gisteren al langs de adults only (Relax Pool) area en besloten om vandaag daar te gaan vertoeven. Je ligt daar echt heel mooi, een prachtig zwembad met natuursteen op de bodem, tussen de bomen, mooie houten ligbedjes met fijne kussens. Af en toe komt er een ober langs om te vragen wat je wilt drinken. Prima uit te houden hier! 😊

IMG_5694

Bij het inchecken kregen we een voucher voor ieder 15 minuten gratis massage in de Spa, alleen te gebruiken op de eerste 2 dagen. Gratis is gratis! Dus dat gaan we doen, maar we snappen natuurlijk al dat het vooral bedoeld is om je meer aan te smeren. Dat is ook zo, uitgebreide verhalen en speciale kortingen vliegen ons om de oren, maar we houden onze pootjes stijf: alleen de gratis 15 minuten graag. We maken een afspraak voor 14:00.

Het is een mooie Spa en het is ook wel een beetje gênant dat ze heel veel moeite moeten doen voor de 2 zuinige Hollanders. Want je krijgt wel badjassen, handdoeken, slippers, 2 privé masseuses uit Bali en een mooie ruimte die klaar gezet wordt met relax muziekjes etc. Affijn, de kleine dames uit Bali blijken over grote kracht te bezitten, want alleen maar een relax massage is het zeker niet! Er wordt stevig gewerkt! Ai ai ai. Na de massage nog een praatje: de dames weten nu waar de problemen bij ons zitten en er volgen weer allerlei aanbiedingen om dat op te lossen. We zeggen er over na te denken en maken ons snel uit de voeten. Terug naar het zwembad.

Rond 5 uur krijgen we trek. We halen bij het barretje naast de relax pool een goed gevulde broodje (soort subway gevalletje, zelf je broodje samen stellen), een drankje en we gaan op het terrasje zitten. Er speelt een duo (gitaar en zang) hetzelfde repertoire als gisteren in het strand tent. Wel gezellig, maar als de broodjes en de drankjes op zijn, dan gaan we snel terug naar onze bedjes toe om nog wat zonnestralen mee te pikken.

Lekkere broodjes

Als de zon ondergaat gaan we eten en kijken we even bij de live show van vanavond. Het koelt vanavond helaas snel af, daarom kijken we alleen maar een klein stukje van de uitvoering van Beauty and the Beast (Onno blij 😁).

1. Suzanne Willems:
    16 mei 2023