Dag 11 (Do 14 sept): Smeren en keren

14 september 2023 - Lido di Dante, Italië

We hebben bij dit verblijf geen ontbijt geboekt. Dus ontbijten we op ons eigen terrasje met uitzicht op de zee. Daar is het om 10:00 in de zon al behoorlijk warm! Lunchen doen we ook op ons eigen terrasje.

Uitzicht vanaf ons terras

Rond de middaguur verkassen we naar het strand.  Om 16:00 is de zon weg en het waait behoorlijk, niet echt meer het juiste weer voor een strandvakantie. We hopen dat het goede weer nog terugkomt! Zo niet, dan was het een prachtige halve dag 😱🙄

We maken ons een beetje zorgen over dat yoga festival. Dat is nog niet begonnen, maar ze zijn wel aan het opbouwen. We denken dat de dame bij de receptie het verkeerd gezegd heeft, en het niet tot vrijdag maar vanaf vrijdag is. Er wordt een podium gebouwd met grote speakers, dus we vragen ons af hoelang we nog van de rust kunnen genieten.

Ons huisje vanaf het strand gezien

We eten gebakken aardappeltjes met een cordon bleu op ons eigen terrasje. Na het eten maken we een kleine wandeling naar de andere twee naastgelegen campings. Ze horen allemaal bij dezelfde keten. Bij de eerste is een mini disco bezig, maar bij de andere is weinig te beleven.

1. Corine:
    14 september 2023
    Prachtige lokatie. Super uitzicht. Nu de yoga nog. Kijk die mini disco werkt niet mee aan algehele rust. Yoga daarintegen mocht wel eens een schot in de roos zijn tot vannacht 2 uur of zo 🤔 Relaxmuziekje erbij misschien. Enfin dat is pas zorg voor morgen toch want dan is het vrijdag.😉 Voor nu trustuu en sweet dreams 😴😘