Dag 12 (Vr 15 sept): Na regen komt zonneschijn

15 september 2023 - Lido di Dante, Italië

Vannacht een paar keer wakker geworden van flinke regenbuien. En toen we vanochtend opstonden regende het ook nog steeds 🌧️😠. Beetje jammer, want er is niet al te veel te doen hier, het gaat echt om het strand. Afwachten maar of het vanmiddag beter wordt.

Gelukkig breekt de zon rond 1 uur door. Hupsakee, sprint naar het strand.😆😎😎

We eten vanavond risotto uit een zakje (water toevoegen en klaar 😝) op ons eigen terras. En we blijven de hele avond zitten.😊

Yoga party!

We blijven onze oren spitsen of we al wat van het yoga festival merken. Tot nu toe alleen de sound check en wat fluit- en trommelmuziek gehoord. Hopelijk blijft het hierbij en kunnen we een rustig nachtje tegemoet zien.😜

1. Corine:
    15 september 2023
    Tja hopelijk vannacht niet wakker van de yoga toestanden. Misschien gaat het wel weer regenen en zijn ze zo weg. Ohw wacht dan worden jullie weer wakker van de regen 🫣😅 en op het filmpje klonk dat niet best 🤭. Tip vanuit de keuken risotto uit een pakje van knorr smaakt beter dan zo'n zakje. Alhoewel je wel even verse groenten en kip moet toevoegen. Ach Misschien moest dat bij dat zakje ook wel toegevoegd worden haha. Heb een rustige nacht. Trustuu 😘
  2. Onno En Andrea:
    16 september 2023
    Nee, hoor. Risotto was een echte Camping maaltijd. Zo uit dat zakje, water erbij en 15 min koken. Wel vegetarisch.😅
  3. Corine:
    16 september 2023