Dag 13 (Za 16 sept): Zoeken, zoeken, zoeken

16 september 2023 - Lido Adriano, Italië

Gelukkig goed kunnen slapen en niet zo heel veel last van de feestende yogi’s gehad. Ze begonnen vanmorgen wel al heel vroeg (om 8.45🙄) met de warming up. We kunnen vanuit onze huisje meegenieten van de muziek en de instructies van de mensen op het podium met een microfoon op.🫣

Vandaag was weer zo’n dag: we zijn een flink deel v/d dag bezig geweest  met zoeken waar we nu weer eens naar toe zullen gaan. Maandagochtend moeten we hier uitchecken. Naar huis? (Neeeeh), naar het Gardameer (Lasize?), naar een B&B van de Nederlanders waar we al eerder zijn geweest? Naar een ander vakantiepark? Zoveel opties!

Niet ver hier vandaag is Parco Naturale San Bartolo (het nationaal park waar we vorige jaar November ook even een kijkje gingen nemen om er toen achter te komen dat we daar al eerder waren geweest 🫣), een omgeving die heel mooi is en waar een leuk stadje ligt. Daar willen we wel naar toe en na lang zoeken kiezen we daar een mooi 4-sterren hotel uit. In basis veel goedkoper dan de stacaravan die we nu hebben ook nog, en met ontbijt. Maar als we gaan rekenen: parkeren moet je voor betalen, je moet uit eten voor lunch en avondeten: dat tikt ook weer aardig aan. Als we kunnen verlengen waar we nu zitten voor een lagere prijs is dan doen we dat liever. Dus wij naar de receptie met ons beste onderhandelingsgezicht. Helaas: tikkedetik: ze willen meer dan €700,- voor drie nachten extra. Doei! Uiteindelijk krijgen we het naar €560,- maar dat vinden we nog te duur, dus bedanken we. Dan gaan wel liever naar dat 4-sterren hotel in dat leuke stadje. Terug in ons huisje denken en rekenen we nog eens. Alles inpakken, weer verhuizen, ook wel een gedoe en uiteindelijk heb je dan effectief 2 dagen in een andere plek. We gaan het anders doen: we blijven toch hier, maar dan maar 2 dagen om zo wat te besparen en gaan dan richting huis. Dus wij weer terug naar de receptie waar ze opnieuw rekenen en iets lager uitkomen dan wat wij uitgerekend hadden voor 2 dagen. Prima, doen we dat!

Een slakkeboom!

Eten is weer een simpele maar prima zelf gemaakte pasta op ons eigen terrasje.

Ps: we hebben ook van de zon kunnen genieten.☀️😎 En even bij het festival wezen kijken. We mochten er niet doorheen lopen, maar wel via het strand gaan kijken. Best groot festijn.

De yoga people in action

Later op de avond zijn we nog een keer gaan kijken (zie ook filmpjes).

Paadje van festival naar volgende Club del Sole camping (Marina)

1. Corine:
    16 september 2023
    Echt hé ik zie jullie dat ook helemaal plannen 😅 enfin toch besloten.
    Trustuu en morgenochtend een gezellig ontbijtje zonder yoga ( misschien😉)
  2. Onno En Andrea:
    16 september 2023
    Als het goed is festival duurde maar een dag.😉
    Wel met een knallend feestje aan het einde (zie net toegevoegde filmpje).🫣
    De komende dagen kunnen we weer genieten van het afbreken…