Dag 5 (Vrij 8 sept): Boot inleveren en even terug naar Helmond

8 september 2023 - Helmond, Nederland

Vanochtend bootje opgeruimd en de watertank weer gevuld. Dat vullen duurt lang! De kraan loopt ruim meer dan een half uur (voor €2,- dus kosten vallen mee). Om 10:00 komt Seppo van Otter Easy Houseboats langs en dragen we de boot weer over 🛳️. Hij checkt even in grote lijnen of alles oké is en we kletsen nog wat over onze ervaringen.

Even thuis het gras verzorgen 😆

Dan rijden we weer naar huis. Snel wat wassen en wederom de (nu grotere) koffers pakken. Zondag hebben we een appartement in Italië waar we in principe in 1x naar toe kunnen rijden. Maar we hebben besloten toch ergens in Duitsland te stoppen. We vertrekken daarom zaterdag al, en overnachten ergens halverwege. Wel zo relaxed!

1. Suzanne Willems:
    8 september 2023
    Lekker slapen en goeie en veilige reis😘
  2. Corine:
    8 september 2023
    Nah boottochtje prima afgerond toch. En genoten samen. Ga me niet vertellen dat je thuis nog gauw ff de tuin water hebt gegeven terwijl de wasmachine aan het draaien was . Voorbereiden van de reis gedaan...check....morgen....on the road again..op naar....ik volg 😀 veilige, mooie en goeie reis 😘
  3. Van gemert:
    9 september 2023
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad op de boot....En nu op naar Italie heel veel plezier en rustig aan onderweg,denk aan jullie.liefs Mam en Ben.
  4. Onno En Andrea:
    9 september 2023