Dag 6 (Za 9 sept): Naar de Western

9 september 2023 - Niefern-Öschelbronn, Duitsland

Rustig de laatste vers gewassen en gestreken kleren in de koffers gepakt, geluncht en richting Duitsland vertrokken. Vanavond overnachten we in het Western Queens Hotel in Pforzheim-Niefern. Dat ligt tussen Karlsruhe en Stuttgart, een uurtje of 5 rijden.

De reis verloopt spoedig en we arriveren rond half 7 bij het hotel.

Moderne kamer in Best Western Queens Hotel Pforzheim-Niefern

We hebben na het boeken een bericht gekregen dat het restaurant bij het hotel op zaterdag en zondag gesloten is.🤦🏻‍♀️🤦🏻 Maar als we aankomen men ruiken we al schnitzel. Hmmmm ruikt goed, daar hebben we zin in! Bij het inchecken zegt het meisje achter de balie dat het restaurant wel open is! 👍 Prima, dan schuiven we hier aan. Scheelt een hoop rijden en zoeken.

Een machtig fijne schnitzel

We genieten van de heerlijke schnitzel op het terras en drinken onze drankjes lekker op de loungebank op. Even uitbuiken en bloggen. 😉