Dag 10: Terug naar de kleinere kamer

17 augustus 2022 - Torri del Benaco, Italië

Nog een keer lekker ontbeten op het grote terras van kamer 30, dan spulletjes inpakken en weer terug verhuizen naar kamer 16. Gisteren nog even lang de receptie geweest, 16 (onze vorige kamer) stond de hele tijd leeg. Kennelijk zijn die mensen toch niet op komen dagen. We hadden nu dus de keuze tussen terug naar 16, of naar de kamer eronder (5). Mmmh, 5 is op de begane grond met daarvoor de tuin en een olijfboompje. Ook leuk, maar minder uitzicht en drukker met langslopende mensen. En 16 is op de eerste met een balkonnetje en beter uitzicht. Na wat getwijfel hadden we besloten om terug te gaan naar 16. Het verhuizen is nu toch wel een werkje. We moeten met zijn tweeën 3x helemaal volgepakt met tassen sjouwen. Je zou het er warm van krijgen!  🥵

Van kamer 30:

Uitzicht op meer vanuit kamer 30 Kamer 30 met 2 verdiepingen

Terug naar kamer 16:

Terug in kamer 16

De rest van de dag dus maar uitgerust op een bedje op het terras boven het zwembad. Wel grijs vandaag, geen zon 🙁.

‘s Avonds nog even Torri del Benaco in voor een drankje. Er speelt weer een bandje (2 mannen met gitaren) en het is weer gezellig. Echt een leuk dorpje! Mental note to self: nooit meer een Campari Spritz meer bestellen. Yekkerdeyek yek! 🤢

Haventje van Torri

1. Corine:
    18 augustus 2022
    Zo naar de sportschool was niet meer nodig met al dat gesjouw. Zit maar een klein verschilletje in de kamers 30 en 16. De prijs denk 😂😂
    Nog even 1 dingetje Campari drink je puur en niet met iets anders. Daar wordt een mens echt niet goed van, omdat je heel de Campari verprutst 😉😄
    Lieverds heb een fijne dag vandaag 🌞