Dag 8: Bij de bungalow in Villaggio La Pescaccia

6 september 2021 - Sant'Andrea In Casale, Italië

Paar kleine dingetje die even minder zijn in onze bungalow: het warm water doet het niet meer (brrr koude douche!) en de douchekop blijft niet hangen. Dat laatste hebben we gister al gemeld maar was nog niet gerepareerd. Vandaag komt er in de ochtend toch een mannetje die het allebei maakt: opgelost!

Ontbijt is vanwege COVID weer het aanwijs-systeem. Niet heel handig, maar niet zoals vorig jaar dat er een lange rij mensen achter je staat. Je hebt dus wel de tijd om even goed te kijken wat je wilt en dat aan te wijzen. Buiten dat lukt het ook steeds beter om in het Italiaans wat te bestellen: ‘Due caffè macchiato per favore’ roepen we al vol bravoure uit. Denken ze alleen dat je Italiaans spreekt en ratelen ze een boel terug waar je niets van verstaat 😄

Cappuccino happy

Vandaag verder de hele dag bij ons eigen bungalowtje rond gehangen. Lekker in de jacuzzi gezeten en ‘s avonds gebarbecued. Zo’n grote stenen BBQ, dat is nog best lastig aan te krijgen. Maar als hij eenmaal brandt, dan gaat het ook hard! Binnen no time hebben we extremely well done spareribs zullen we maar zeggen.

Zwarte spareribs in no-time

‘s Ochtends is een mannetje langs geweest die de jacuzzi schoon kwam maken, dat vonden we al netjes. Tot onze verbazing kwam er ‘s avonds weer een mannetje om dat nogmaals te doen.  En die had ook een geheim knopje zodat er een klein lichtshowtje afgespeeld werd, geinig!

Gezelli samen klungelen

Oh, en mocht u ons de komende dagen missen: we  zijn van plan weinig te doen, dus we zullen ook ff niet veel meer te schrijven hebben hier.

1. Corine:
    7 september 2021
    Hopelijk de komende dagen een warme hangdouche 😀. Volop bbqen en relaxen. Heb het fijn samen 😘