Dag 12: Fietsen en relaxen

19 augustus 2022 - Torri del Benaco, Italië

Wederom regen en narigheid als we opstaan. We doen rustig aan, ontbijten op onze eigen terras en pakken dan fietsen bij het appartement. Voor morgen hebben we een bootje gehuurd en we gaan nu al even de borg betalen bij een kantoortje in de stad. Daarna fietsen we door naar Pai, het volgende dorpje aan het meer, om daar te lunchen.

Op weg naar Pai

Veel musjes op het terras, en als we wat broodkruimeltjes op de grond gooien wordt het helemaal een vogeltjesfeest!

8 little birds

Na de lunch fietsen we terug, het druppelt ondertussen weer zachtjes. Lekkere fietspaden hebben ze niet hier, dus je fietst wel over een autoweg terwijl de auto’s om je heen moeten. In Torri doen we boodschappen in een klein lokaal supermarktje en de rest van de middag zijn we in ons appartement en op het balkon waar we ook eten.

Toren van Pai

1. Corine:
    20 augustus 2022
    Wat een bewolking daar zeg. Het weer is niet echt super. Zag op het nieuws dat jullie niet helemaal in de goede hoek zitten momenteel 🙈 Maar na regen komt zonneschijn, dus hopelijk nu aan de koffie buiten in de zon 😎 Heb een fijne dag samen 😘