Dag 4: Boodschappen doen en relaxen

11 augustus 2022 - Torri del Benaco, Italië

Ontbijt kun je in dit appartementencomplex (Ca del Lago) per dag apart boeken. Voor vandaag hebben we dat gedaan en het is een prima ontbijtje boven bij de bar met op de achtergrond het prachtige uitzicht van het Gardameer.  Voor andere dagen gaan we zelf een ontbijtje, lunch en ook paar keer avondeten maken en dat betekent: boodschapjes doen! In het dorp zitten wat kleinere kruidenierszaken maar iets verder (minuutje of 20 met de auto) zit een flinke supermarkt ‘La Familia’ genaamd. De heenweg nemen we door de heuvels van de dorpjes achter ons; een mooie en af en toe pittige rit met scherpe bochten heuvel op. Nadat we de auto uit de garage bij Ca cel Lago hadden gepeuterd natuurlijk, want dat was weer ff passen en meten. De supermarkt is echt groot met veel keuze en nog meer lekkere dingen, dus we slaan flink in. Terug via de kustweg en Garda, dat is een stuk makkelijker rijden. Parkeren bij de appartementen is wel weer een heel gedoe, maar met de een flink sturen terwijl de andere van buiten aanwijzingen geeft krijgen we de auto in een klein kwartiertje in een vak gewurmd.

Buikje in, dan kan de deur net ver genoeg open om er nog iets uit te halen

‘s middags lekker op een mooi bedje op het resortje gelegen en even in een whirl pool zonder whirl gezeten.

Lekker relaxen

Vandaag zijn we  alweer15 jaar samen en we vieren het met een romantisch eigen gemaakt diner op het balkon, met kaarslicht en het meer op de achtergrond. Torri del Benaco is trouwens deze week iets van de liefdestad van het Gardameer, het moet zo zijn!

Ti amo

1. Corine:
    11 augustus 2022
    Ik ging echt niet meer weg met de auto. Alles mochten ze brengen. Ontbijt, lunch en avondeten......en graag de bar open tot middernacht 🤣
    Proficiat met jullie 15 jarig jubileum 🥳🥳. Mooi stel samen 💕 😘
  2. Onno En Andrea:
    Dank je wel!😘
    We gaan ook de komende dagen met de auto nergens naartoe. We hebben genoeg wijn ingeslagen, dus dat komt goed. Anders pakken we de gratis fietsen. Ook als het wordt op de terugweg - heuveltje op - afzien.😆
  3. Corine:
    11 augustus 2022
    Blijf maar lekker daar. Jullie hebben alles wat je nodig hebt
    Die gratis fietsen zijn waarschijnlijk zonder versnellingen en dat is alleen maar afzien. Ik kan het weten. Ervaring op Istrië met dat soort barrels 🙈. Trustuu voor straks 😘