Dag 12: Villaggio La Pescaccia in Sant'Andrea in Casale

27 mei 2016 - Sant'Andrea In Casale, Italië

Vandaag (en morgen) is het prachtig weer: graadje of 26 en onbewolkt. Na al het lopen van de afgelopen dagen blijven we vandaag dus lekker luieren bij het zwembad van ons hotel (Villaggio La Pescaccia in Sant'Andrea in Casale). Er wordt wel aan rond het zwembad gewerkt om alles klaar te maken voor het seizoen, maar er is een tweede kleiner zwembad waar we prima liggen. Tot een uur of 6, toen kwamen de muggen en werden we helemaal lekker geprikt!

Terras voor Hotel Villaggio La Pescaccia

Het hotel /resort heeft geen restaurant maar bij de receptie kun je wel pizza bestellen. Dan bellen ze even naar een pizzeria in het dorp. Maar echt, niet te geloven hoe vriendelijk ze ook hier weer zijn. De man achter de receptie vraagt of de pizza bij onze bungalow bezorgt moet worden. Als we aangeven dat we het terras voor het hotel leuker vinden gaat hij daar de tafel dekken (terwijl de pizza dus van een ander restaurant komt). Olijven erbij? Chipje terwijl we wachten? Als de pizza bezorgd wordt komt hij borden brengen en als ik iets vraag over het dorp waar we zitten krijgen we even later allemaal boekjes met toeristische informatie, in het Nederlands! Echt hele leuke service.

Boeken in het Nederlands

We hebben nog een nachtje bijgeboekt (€50,- voor een bungalow!) en blijven morgen ook relaxen.

1. Corine:
    27 mei 2016